REGULAMIN SERWISU BLIŻEJ ZDROWIA BLIŻEJ NATURY
*wersja obowiązująca od dnia 1 czerwca 2025 r.
Witamy w serwisie internetowym Bliżej Zdrowia Bliżej Natury. Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Bliżej Zdrowia Bliżej Natury dokłada wszelkich starań, aby korzystanie z Serwisu było na najwyższym poziomie.
W Regulaminie oraz dokumentach z nim powiązanych znajdziesz wszystkie informacje dotyczące zasad korzystania z naszej strony, takie jak:
- PODSTAWOWE INFORMACJE
- KORZYSTANIE Z SERWISU
- REJESTRACJA I PŁATNOŚCI
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Administratorem Twoich danych osobowych jest:
Bliżej Zdrowia Bliżej Natury [wcześniej Jebetfarm] spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Tarnowskich Górach przy ul. Jaworowej 24; 42-603 Tarnowskie Góry, NIP: 6340194868, REGON: 003456960; KRS: 0000146231.
a szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania związane z korzystaniem z Serwisu – skontaktuj się z nami mailowo : kontakt@bzbn.pl bądź telefonicznie pod numerem telefonu 885 111 103 [w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy …………………… a ………………………….. ]
Niniejszy Regulamin został opracowany zgodnie z zasadami legal design – czyli metodą przyjaznego tworzenia prawa .
- PODSTAWOWE INFORMACJE
W tej sekcji znajdują się informacje wskazujące w jakich sytuacjach będzie miał zastosowanie ten Regulamin, jakie dokumenty uzupełniają jego treść, a także definicje – czyli wyjaśnienie używanych pojęć.
- ZASTOSOWANIE REGULAMINU
Publikując ten Regulamin Bliżej Zdrowia Bliżej Natury realizuje obowiązek wynikający z art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 173 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo telekomunikacyjne.
- Postanowienia tego Regulaminu będą stosowane w dwóch rodzajach umów zawieranych w ramach korzystania z Serwisu:
- związanych ze złożeniem zamówienia na zakup wstępu na Targi czy innych produktów cyfrowych bądź usług cyfrowych zgodnie z ich opisem zamieszczonym na stronie www.bzbn.pl ; oraz
- związanych z korzystaniem z Serwisu [usług świadczonych drogą elektroniczną, określanych też w Regulaminie jako usług elektronicznych] – takich jak: Formularz rejestracji – umożliwiający zarejestrowanie i opłacenie udziału w wybranym Wydarzeniu lub poszczególnej aktywności w wybranym Wydarzeniu [w tym online], Newsletter, utrzymanie Konta Użytkownika na Platformie online, a także zasady dokonywania płatności [zakupu] oferowanych usług i produktów.
Stroną tych umów oraz podmiotami prowadzącymi Serwis i dostarczającymi usługi oraz produkty jest łącznie:
Bliżej Zdrowia Bliżej Natury [wcześniej Jebetfarm] spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Tarnowskich Górach przy ul. Jaworowej 24; 42-603 Tarnowskie Góry, NIP: 6340194868, REGON: 003456960; KRS: 0000146231.
Kontakt z Usługodawcą jest możliwy pod adresem e-mail: kontakt@bzbn.pl. , oraz pod numerem kontaktowym: …………….. w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach: ………………….. – ……………….. .
Osobą do kontaktu w sprawach dotyczących Serwisu jest …………………………..
Oba podmioty będące jednocześnie [ 1.1.1.1. ] Sprzedawcą i [ 1.1.1.2.] Usługodawcą
1.1.2 Regulamin jest bezpłatnie dostępny na stronie w formacie umożliwiającym jego utrwalenie i przechowywanie.
1.1.3. Z Serwisu mogą korzystać wyłącznie osoby pełnoletnie, osoby fizyczne, jednostki organizacyjne bądź osoby prawne.
- DEFINICJE
W celu zachowania przejrzystości, użyte w treści Regulaminu pojęcia, oznaczają:
Sprzedawca/Usługodawca – Bliżej Zdrowia Bliżej Natury sp. z o.o. z/s w Tarnowskich Górach;
Serwis – strona internetowa dostępna pod adresem: www.bzbn.pl;
Użytkownik – osoba odwiedzająca Serwis, korzystająca z Usługi elektronicznej;
Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, jak również przedsiębiorca [osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną], zawierająca Umowę sprzedaży;
Konsument – osoba fizyczna zawierająca umowę ze Sprzedawcą, w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową; za Konsumenta uważa się również osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową;
Usługobiorca – osoba fizyczna [tak Konsument jak i Przedsiębiorca], jednostka organizacyjna, osoba prawa, która zawiera umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną ofertowanych przez Usługodawcę, w szczególności: Formularz rejestracji, Newsletter oraz dokonująca w ten sposób płatności za udział w Wydarzeniu bądź uzyskująca dostęp do Wydarzenia online – zgodnie z zasadami udziału w danym Wydarzeniu określonymi w jego cenniku;
Produkt – towar przeznaczony do sprzedaży oferowany w Serwisie;
Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną na rzecz Użytkownika przez Usługodawcę, w szczególności: Formularz kontaktowy; udostępnienie formularza rejestracji na Targi; Konto Użytkownika;
Zamówienie – wyrażenie przez Klienta woli zakupu oferowanych przez Sprzedawcę usług bądź produktów, w szczególności udziału Uczestnika w Targach tak stacjonarnie jak i online [jeśli taki dostęp został przez Sprzedawcę przewidziany];
Formularz kontaktowy – formularz umożliwiający kontakt ze Sprzedawcą/ Usługodawcą z poziomu Serwisu;
Formularz Rejestracji – formularz dostępny w Serwisie bądź formularz na który wyraźnie kieruje Sprzedawca na stronę Targów dostępną na stronie: https://evently.pl/ ; poprzez który można zarejestrować oraz opłacić udział Uczestnika w Targach;
Konto – Twoje indywidualne konto w Serwisie ułatwiające korzystanie z niego, w tym umożliwiające dostęp do Wydarzenia online;
Regulamin – ten Regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020r. poz. 344 ze zm.) i określa zasady świadczenia usług za pośrednictwem Serwisu;
- W Regulaminie znajdują się również odwołania do poniższych dokumentów, regulujących w sposób całościowy warunki korzystania z Serwisu:
Polityka prywatności
Regulamin uczestnictwa
- Używane w Regulaminie skróty, oznaczają następujące akty prawne:
Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny;
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
Ustawa prawo komunikacji elektronicznej – ustawa z dnia 12 lipca 2024r. Prawo komunikacji elektronicznej..
AKT – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych).
- KORZYSTANIE Z SERWISU
Ta sekcja wskazuje techniczne wymogi dla jak najlepszego korzystania z Serwisu.
Każdy Użytkownik korzystający z Serwisu akceptuje treść Regulaminu i zobowiązuje się do jego przestrzegania.
Użytkownik dokonujący zakupu biletu na Targi za pośrednictwem platformy Evently, akceptuje regulamin tejże platformy oraz jej politykę prywatności, które są dostępne tutaj: https://evently.pl/.
W sprawach związanych z korzystaniem z Serwisu, w szczególności w przypadku problemów ze złożeniem zamówienia, a także wszelkie innych nieprawidłowości związane z działaniem Serwisu, Użytkownik może zgłaszać poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres e-mail: kontakt@bzbn.pl .
- WARUNKI TECHNICZNE
Korzystanie z Serwisu jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Użytkownik, następujących minimalnych wymagań technicznych:
- dostęp do sieci Internet;
- urządzenie końcowe z dostępem do aktualnej wersji wybranej przeglądarki internetowej;
- minimalna rozdzielczość ekranu 1024×768 pikseli;
- włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików cookies oraz obsługi Javascripts;
- obsługa plików PDF.
- W sprawach związanych z korzystaniem z Serwisu, w szczególności w przypadku problemów z rejestracją na Kongres i/lub dokonaniem płatności, a także wszelkie innych nieprawidłowości związane z działaniem Serwisu, Klient może zgłaszać poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres e-mail: kontakt@bzbn.pl .
- Korzystanie z niektórych funkcjonalności Serwisu może wymagać posiadania aktywnego konta e-mail.
- Użytkownik powinien dochować szczególnej staranności by chronić dane dostępowe do Konta, w tym nie udostępniać ich innym osobom.
- Korzystając z Serwisu Użytkownik jest zobowiązany do przestrzegania przepisów prawa, tak by jego działania nie naruszały praw osób trzecich, a w szczególności praw Usługodawcy.
- USŁUGI ELEKTRONICZNE
- Bliżej Zdrowia Bliżej Natury świadczy na rzecz Użytkowników nieodpłatne usługi elektroniczne: Formularz rejestracji wraz z możliwością płatności za udział w Wydarzeniu; Formularz kontaktowy; Konto.
- Formularz rejestracji – to usługa elektroniczna Usługodawcy polegająca na umożliwieniu Użytkownikowi zarejestrowanie i opłacenie udziału Uczestników w Wydarzeniu na określonych warunkach w Serwisie oraz w cenniku dotyczącym danego Wydarzenia. Korzystanie z Formularza rejestracji wymaga od Użytkownika podania następujących danych: imię i nazwisko Uczestnika, w zależności od rodzaju Wydarzenia i decyzji Sprzedawcy – również: adres, adres e-mail, nr telefonu, określenie wybranej/ wybranych opcji uczestnictwa w Wydarzeniu, sposobu płatności.
- Umowa o świadczenie Formularza rejestracji rozpoczyna się z chwilą rozpoczęcia korzystania z niego. Jest to usługa jednorazowa zawierana na czas dokonywania zamówienia przez Użytkownika (tj. do czasu złożenia zamówienia poprzez kliknięcie na przycisk ZAREJESTRUJ; bądź do czasu zaprzestania procesu rejestracji).
- W celu prawidłowego dostępu do Usług elektronicznych, Użytkownik powinien posiadać: urządzenie końcowe z dostępem do Internetu; aktywny adres e-mail; aktualną wersję wybranej przeglądarki Internetowej oraz włączone niezbędne pliki cookies i obsługę Javascript
- Użytkownik wyraża zgodę na otrzymanie dowodu zakupu w postaci faktury w formie elektronicznej, na podany adres e-mail.
- Reklamacje dotyczące Usług elektronicznych Użytkownik może zgłaszać na przykład, lecz niewyłącznie: na adres e-mail: kontakt@bzbn.pl podając w opisie możliwie dokładny opis okoliczności, których reklamacja dotyczy. Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jej zgłoszenia, wysyłając do Klienta odpowiedź za pośrednictwem poczty elektronicznej. Odpowiedź może zostać również wysłana w inny sposób podany przez Usługobiorcę.
- REJESTRACJA I PŁATNOŚCI
- Rejestracja na Targi jest dokonywana za pośrednictwem platformy Evently – zgodnie z regulaminem platformy, dostępnym tutaj: https://evently.pl/regulamin
- Zapisy i proces płatności obsługiwany jest przez zewnętrznego dostawcę Hi Konrad Łabno – zgodnie z jego regulaminem
- PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ – ZAKRES LICENCJI
- Treści dostępne na Stronie oraz treści cyfrowe sprzedawane za pośrednictwem Serwisu stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do których prawa autorskie przysługują Sprzedawcy.
- Rozpowszechnianie treści objętych prawami autorskimi przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy, za wyjątkiem korzystania z treści w ramach dozwolonego użytku osobistego, stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
- Sprzedawca udziela Klientowi niewyłącznej licencji do materiałów sprzedawanych w Serwisie [tak w wersji usługi cyfrowej, produktów cyfrowych jak i produktów fizycznych] – w ramach jego działalności osobistej i zawodowej bez ograniczeń terytorialnych.
- Licencja jest ograniczona wyłącznie do jednego użytkownika [Kupującego dane materiały].
- W ramach udzielonej Klientowi licencji, Klient nie jest uprawniony do wykorzystywania zakupionych bądź pobranych materiałów dla celów sprzecznych z prawem, odsprzedaży, sprzedaży, udzielania dalszych licencji do materiałów szkoleniowych osobom trzecim.
- PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Przedsiębiorcy nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.
- W zakresie w jakim Klient będący Konsumentem dokonuje zakupu Produktu bądź Usługi cyfrowej w Serwisie – ma on prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia złożenia Zamówienia.
- Prawo do odstąpienia od Umowy przez Klienta będącego Konsumentem, zgodnie z art. 38 pkt 13 wyżej ustawy o prawach konsumenta, nie przysługuje konsumentowi, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Usługodawcę o swojej decyzji wysyłając Sprzedawcy jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy [np. wysyłając e-mail na adres: kontakt@bzbn.pl ; bądź pisemnie na adres Sprzedawcy].
- Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, dostępnego tutaj jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAWCY ZA BRAK ZGODNOŚĆ TREŚCI CYFROWEJ Z UMOWĄ
- Sprzedawca dostarcza Konsumentowi Treść cyfrową dostarczaną na niematerialnym nośniku niezwłocznie po zawarciu umowy, chyba że strony postanowiły inaczej.
- Treść cyfrową dostarczaną na niematerialnym nośniku uważa się za dostarczoną w chwili, gdy Treść cyfrowa lub środek, który pozwala na uzyskanie dostępu do Treści cyfrowej lub pobranie Treści cyfrowej, zostały udostępnione Konsumentowi lub fizycznemu lub wirtualnemu urządzeniu, które Konsument wybrał samodzielnie w tym celu, lub gdy konsument lub takie urządzenie, uzyskali do niej dostęp.
- Jeżeli Sprzedawca nie dostarczył Treści cyfrowej dostarczanej na niematerialnym nośniku, Konsument wzywa go do ich dostarczenia. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczy Treści cyfrowej niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży.
- Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży bez wzywania do dostarczenia Treści cyfrowej dostarczanej na niematerialnym nośniku, jeżeli:
- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy Treści cyfrowej lub
- Konsument i Sprzedawca uzgodnili lub z okoliczności zawarcia Umowy sprzedaży wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Treści cyfrowej miał istotne znaczenie dla Konsumenta, a Sprzedawca nie dostarczył ich w tym terminie.
- Ciężar dowodu dostarczenia Treści cyfrowej dostarczanej na niematerialnym spoczywa na Sprzedawcy.
- W razie odstąpienia przez Konsumenta od umowy, postanowienia sekcji 5 Regulaminu stosuje się odpowiednio.
- Treść cyfrowa jest zgodna z Umową sprzedaży, jeżeli zgodne z Umową sprzedaży pozostają w szczególności jej:
- opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność, interoperacyjność oraz dostępność wsparcia technicznego i aktualizacji;
- przydatność do szczególnego celu, do którego są potrzebne Konsumentowi, o którym Konsument powiadomił przedsiębiorcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który Sprzedawca zaakceptował.
- Ponadto, Treść cyfrowa, aby mogła zostać uznana za zgodną z Umowy sprzedaży, musi:
- nadawać się do celów, w których zazwyczaj korzysta się z treści cyfrowej tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
- występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym funkcjonalność, kompatybilność, dostępność, ciągłość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla treści cyfrowej tego rodzaju i których Konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter treści cyfrowej oraz publiczne zapewnienia złożone przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w jego imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Sprzedawca wykaże, że: – nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć, – przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób, – publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy;
- być dostarczana z akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument może rozsądnie oczekiwać.
- Treść cyfrową Sprzedawca dostarcza w wersji, o której Konsument jest informowany przed zawarciem Umowy sprzedaży.
- Sprzedawca ponosi wobec Konsumenta odpowiedzialność za brak zgodności z Umową sprzedaży Treści cyfrowej dostarczanych jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży, który ujawnił się przed upływem roku od chwili dostarczenia Treści cyfrowej, istniał w chwili ich dostarczenia. Sprzedawca nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia braku zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży, jeżeli brak ten podstępnie zataił.
- Sprzedawca ponosi wobec Konsumenta odpowiedzialność za brak zgodności z Umową sprzedaży Treści cyfrowej dostarczanej w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z Umową sprzedaży miały być dostarczane. Domniemywa się, że brak zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił.
- Sprzedawca ponosi wobec Konsumenta odpowiedzialność za brak zgodności z umową Treści cyfrowej w zakresie uregulowanym niniejszym Regulaminem, który wystąpił w czasie określonym w tym punkcie.
- Domniemania określone powyżej nie mają zastosowania, jeżeli:
- środowisko cyfrowe Konsumenta nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których Sprzedawca poinformował go w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem Umowy sprzedaży;
- Konsument, poinformowany w jasny i zrozumiały sposób przed zawarciem Umowy sprzedaży o obowiązku współpracy ze Sprzedawcą, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży w odpowiednim czasie wynika z cech środowiska cyfrowego Konsumenta, nie wykonuje tego obowiązku.
- Jeżeli Treść cyfrowa jest niezgodna z Umową sprzedaży, Konsument może żądać doprowadzenia do jej zgodności z Umową sprzedaży. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Treści cyfrowej do zgodności z Umową sprzedaży, jeżeli doprowadzenie do zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Treści cyfrowej z umową oraz wartość Treści cyfrowej zgodnych z Umową sprzedaży.
- Sprzedawca doprowadza Treść cyfrową do zgodności z Umową sprzedaży w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z Umową sprzedaży, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia Treści cyfrowej do zgodności z Umową sprzedaży ponosi Sprzedawca.
- Jeżeli Treść cyfrowa jest niezgodna z Umową sprzedaży, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
- doprowadzenie do zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;
- Sprzedawca nie doprowadził Treści cyfrowej do zgodności z Umową sprzedaży;
- brak zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Treść cyfrową do zgodności z Umową sprzedaży;
- brak zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umową sprzedaży;
- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Treści cyfrowej do zgodności z Umową sprzedaży w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
- Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy sprzedaży, w jakiej wartość Treści cyfrowej niezgodnej z Umową sprzedaży pozostaje do wartości Treści cyfrowej zgodnej z Umową sprzedaży. Jeżeli Umowa sprzedaży stanowi, że Treść cyfrowa jest dostarczana w częściach lub w sposób ciągły, przy obniżeniu ceny należy uwzględnić czas, w którym Treść cyfrowa pozostawała niezgodna z Umową sprzedaży.
- Sprzedawca może nie przyjąć oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, jeśli wykaże, że brak zgodności Treści cyfrowej dostarczanej w zamian za zapłatę ceny z Umową sprzedaży jest nieistotny.
- Umowy sprzedaży Treści cyfrowych zawierane przez Sprzedawcę nie obejmują działań Konsumenta polegających na dostarczanie Sprzedawcy lub wytwarzanie przez Konsumenta innych treści.
- Sprzedawca nie jest uprawniony do żądania zapłaty za czas, w którym Treść cyfrowa były niezgodne z Umową sprzedaży, nawet jeżeli przed odstąpieniem od umowy Konsument z nich faktycznie korzystał.
- Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu ceny jedynie w części odpowiadającej Treści cyfrowej niezgodnej z Umową sprzedaży oraz Treści cyfrowej, której obowiązek dostarczenia odpadł wskutek odstąpienia od Umowy sprzedaży.
- Sprzedawca ma obowiązek dokonać zwrotu Konsumentowi ceny należnej wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży lub obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży lub obniżeniu ceny. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Sprzedawca może dokonać zmiany Treści cyfrowej, która nie jest niezbędna do zachowania jej zgodności z Umową sprzedaży, tylko jeżeli Umowa sprzedaży tak stanowi i jedynie z uzasadnionych przyczyn wskazanych w Umowie sprzedaży. Sprzedawca nie może jednak dokonać zmiany Treści cyfrowej dostarczanej w sposób jednorazowy. Wprowadzenie zmiany, nie może wiązać się z jakimikolwiek kosztami po stronie Konsumenta. Sprzedawca ma obowiązek poinformować Konsumenta w sposób jasny i zrozumiały o dokonywanej zmianie.
- Postanowienia powyższe Regulaminu stosuje się również do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
- Odpowiedzialność Sprzedawcy za niezgodność z umową Treści Cyfrowej wobec Przedsiębiorców oparta jest na zasadach rękojmi określonych w Kodeksie Cywilnym.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Bliżej Zdrowia Bliżej Natury zastrzega i informuje, że okresowo może dochodzić do utrudnień bądź czasowej niemożności korzystania z Serwisu, ze względów technicznych czy prac aktualizacyjnych Usługodawcy, a także z przyczyn niezależnych od niego.
- Bliżej Zdrowia Bliżej Natury nie ponosi odpowiedzialności za niedostępność Serwisu czy poszczególnych jego funkcjonalności.
- Bliżej Zdrowia Bliżej Natury może zmienić treść tego Regulaminu. Zmiana wchodzi w życie z dniem opublikowania zaktualizowanego Regulaminu w Serwisie. Korzystanie z Serwisu po zmianie Regulaminu wymaga akceptacji Regulaminu w zmienionej treści. Zmiana Regulaminu nie dotyczy jednak rejestracji dokonanych i opłaconych przed jej wejściem w życie.
- Prawem właściwym dla Umów zawartych na podstawie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
- W sprawach nieuregulowanych postanowieniami Regulaminu zastosowanie znajdują odpowiednie przepisy, w tym przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny.
- Regulamin obowiązuje od dnia 1 czerwca 2025 r. i obowiązuje dla rejestracji złożonych po tej dacie.